برتری پیام رسانهای داخلی در حوزه اشتغال
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه اشتغال زایی به یکی از دغدغههای اصلی مردم و مسئولین نظام تبدیل شده است. در شرایطی که بیکاری یکی از مهمترین مشکلات کشور است نمیتوان از کوچکترین فرصتها برای ایجاد اشتغال صرف نظر کرد.
گسترش استفاده از پیام رسان تلگرام در کشور نشان داد، پیام رسانها میتوانند بستری برای شکل گیری و گسترش فعالیت برخی کسب و کارها و ایجاد اشتغال باشند. اما آیا درحال حاضر، حداکثر استفاده از این فرصت صورت گرفته است یا میتوان با استفاده از پیام رسان داخلی، مشاغل بیشتری ایجاد کرد؟ سوال دیگر این است که در صورت استفاده از پیام رسان بومی، آیا مشاغلی که تاکنون ایجاد شده اند از بین خواهند رفت؟
در یک دسته بندی کلی میتوان مشاغل ناشی توسعه استفاده از پیام رسان را به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم کرد. مثال مستقیم آن دسته از مشاغلی است که مستقیما در گروههای فنی و کسب و کار مرتبط با راه اندازی و نگهداری پیام رسان ایجاد میشود.
- ۹۷/۰۲/۱۲